2. října 2017

Dvouleťák

To naše dvouleté batole. Jednadevadesát centimetrů, okolo 13 kil, vysmátý od ucha k uchu, zuby vyceněné, kdykoli připravený vám povykládat všechno, co ví. A co neví, to si vymyslí...



Druhé narozeniny byly řádně oslaveny. Dort podle stejného receptu jako loni připravil Czechbart, já jsem se pokusila vytvořit traktor. Protože traktory jsou nejvíc.

Nikdy by mě nenapadlo, že toho o zemědělské technice budu vědět tolik. A kolik se toho asi ještě dozvím v následujících letech? Každopádně v nějakém dotazníku bych do kolonky „superschopnosti“ klidně mohla napsat: Dokážu spatra vyjmenovat minimálně deset výrobců traktorů! Fakt, zeptejte se mě.

Tady si zrovna čte o strojích na statku...

Tak ještě jednou KRÁSNÉ NAROZENINY!

4 komentáře:

  1. Víš, co je u nás nejvíc ohmataná kniha? Encyklopedie traktorů :-))).
    Všechno nejlepší dvoleťákovi i jeho rodičům :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Encyklopedii traktorů sice nemáme, ale katalog zemědělské techniky je u nás taky jeden z nejohmatanějších sešitů.

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší i ode mě! :-)))

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!