10. listopadu 2013

Padesát odstínů šedé

Tento příspěvek potěší spíše ženy.
Zejména ženy, které mají rády ruční práce.

Ale potěší možná i muže.
Zvlášť pokud mají rádi šedou barvu.


Padesát odstínů šedi šedé

6 komentářů:

  1. No jo, to je blaho:-))) A Fere gratuluju ke kamosum dutinkovacum, stesti, ze mi jeste nedorazila materska, namornik je totiz dokonaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že zrovna Tobě by se mohla šedá líbit :) Akorát jsme se s mužem chvíli dohadovali, které z těch odstínů jsou ještě vůbec šedé. Některé jsou podle něj zelené a modré :)
      Námořníka jsem si zamilovala, já na ty růžové princezny nikdy moc nebyla :-D

      Vymazat
    2. Vzkaž muži, že souhlasím. Některé jsou zelené a modré...

      Vymazat
    3. Vzkaz předán ;) Ale musím uznat, že některé fakt šedě nevypadají. Když ono hodně záleží na nasvícení fotky...

      Vymazat
  2. Šedá nebo zelená, poslední dobou mám problém koupit vlnu, která by se časem nezežmolkovala. Škoda té práce, když svetr po roce vypadá hnusně. Nemáš nějaký typ na dobrou osvědčenou značku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osvědčený tip nemám. Dělám spíš menší věci z bavlněných přízí, ty vydrží hodně, ale nejsou vhodné na svetr. Pak jsem zkoušela ponožky z Lady Luxus a Elianu Klasik, baret z Yettiho, ale ty jsem prala zatím jen párkrát. Nevím, co to udělá třeba za rok.

      Vymazat

Díky za komentáře!